måndag 6 oktober 2008

Åh så var man i Stockholm igen!

Praktiken började idag, och det känns. Längre dagar och mer intensivt stirrande på en dataskärm. Dessutom var det en apple, det är jag inte van vid, man stänger av i fel hörn och man kan inte högerklicka.... hmm, men man lär så länge man lever.

Men något jag verkligen vill klaga på är en kvinna som jag satt brevid på tåget. STÄNG MUNNEN när du tuggar tuggummi!! Hon satt och smackade och gjorde små bubblor. Jag vet ju att jag reagerade och så att minst en till tittade upp ur morgon tidningen. Vi båda satte på musik i våra öron för att försöka slippa att höra det.

Men men... har iaf kommit hem nu efter denna låånga dag :) och fått i mig dagens middag. Ring och grattat Benny & Johan som båda fyller år idag fast på varsit håll. GRATTIS!