söndag 21 december 2008

Vackra Stockholm (när snön låg kvar)

När jag inte har något att göra älskar jag att sitta och kolla på foton, leka med dem i photoshop eller bara göra bildspel med härlig musik. Tid är någonting jag verkligen har just nu.
För nu när jag äntligen börjat att varva ner inför julen så kom förkylningen som på beställning.
På mig sätter det sig alltid i bihålorna, jobbigt. Men men man får köpa upp sig på ett lager näsdukar och snyta sig försiktigt. Denna förkylning gör att man inte orkar så mycket annat.

Lite nytta har jag dock gjort idag, har betalt in massa moms och skatter på mitt skattekonto vilket blev väldigt enkelt att räkna ut efter att jag gjort i ordning en gammal hederlig "kassabok" för mitt företag, tydligen så måste man föra sån ;)

3 dagar kvar till JULAFTON! :0)