torsdag 8 januari 2009

Hej Hej

Nu händer det grejer.
På praktiken får vi röra lite på oss när vi tar oss till det omtalade rekvisitaförrådet. Det fanns otroligt mycket prylar, oj vad man skulle vilja fylla på sitt eget hem.
Vi åkte även en sväng till Sunbyberg, där vi gick in i en underbar tygaffär, vilket utbud och till rimliga priser. Me like! Dit kommer jag ganska säkert ta mig för privata affärer också :)

Jag har fått lägenhet (YEAH!!!), en tvåa i Stockholm. Im super happy! Fast nu ska vi bara skriva kontrakt på det också...
En mäklare kommer och ska ta foton av min lägenhet i Nyköping på tisdag. Nu ska den ut till försäljning.

Annars har dagen varit bra. Marknadsföring på schemat med Kicki, fick en uppgift som jag inte var så sugen på att göra. Men tack vare att Cornelia och Marre stannade kvar i skolan med mig så kunde vi med samlad kraft och kunskap (mest Cornelias) ;) göra uppgiften och komma hem ganska tidigt.

Se vad morgondagens lektion med Lillemor i Projektledning har att erbjuda.

Ha de gott!