måndag 2 februari 2009

mitt i stöket sitter en tjej och äter

Pust och stånk... igår fick jag in alla mina saker från Nyköping till Stockholm :)
Det var tre trappor ner där borta och 2½ upp här. Man kan säga att man är lite öm i knäna. Men en sak som är säkert är att jag hade ALDRIG klarat det utan Mamma, Pappa, och brosan!!! Tack så otroligt mycket!
Jag förstår inte hur en person kan ha så mycket saker, men jag kan säga som så att en av det tyngsta lådorna stod det pyssel på... det kan ju vara bra att ha ;)

Men nu sitter jag mitt i smeten av allt, har fått in de mesta av kläderna och nästan hela köksutrustningen, badrummet är också iordningställt. Så det går att leva iaf.
Men det roliga är ju att imorrn måste jag packa igen, vi ska ju ut på Melodifestival turné! Jippiii!

Ska fota och lägga in lite bilder sen, jag har en väldigt gamal radio i köket, men den har otroligt bra ljud.


slutar detta med att säga Älskar dig! Du betyder fortfarande mycket för mig!