torsdag 5 mars 2009

Jaha, vad har hänt?
Jag har shoppat lite till mitt hem! :)
Dessa ljusstakar har jag spanat på ett tag, nu tog jag tag i saken och köpten dem. Finns på INDISKA (finns även vita)
Den gröna mattan är också ett mysigt tillskott, kommer från IKEA. Köpte även en Stor grön växt, har alltid velat ha men har aldrig haft plats. Men nu har jag det! :)
Ja juste, jag har även köpt ett jättefint köksbord, köpte det begagnat men det kommer ursprungligen från INDISKA. Men det är jättefint mörkbrunt med 6 stolar. ME LOVE!
I veckan hade jag besöka av släktingar som firade att jag har fyllt år. De hade samlat ihop till en symaskin, jippiii!!! Här ska sys!
Men nu befinner jag mig i Norrköping för nu är det dags för Andra chansen i Melodifestivalen och om en vecka är det final. Tiden har verkligen gått fort. Det kommer att kännas tomt när det här är slut.
Men vi är inte där riktigt än... så inte deppa för tidigt.