måndag 16 mars 2009

Nu är det finito... :(

Nu är finalen avgjord: Malena Ernman får åka till Moskva och representer Sverige med "La Voix". Bra röstat Sverige! Det är dags att vi skickar något nytt!

Nu är jag ledig imorgon också sen är det lite avslutande jobb som ska göras på redaktionen. Men sen är det på riktigt slut. Det kommer att bli så tomt. Jag vill ha mer! Men nu vet jag iallafall hur det där går till och jag måste säga, skit kul! Och vilka trevliga och kunniga personer jag har fått äran att arbeta med! Tack alla!

Bilden: de tre ryska dockorna som dansade omkring på scen under den ena mellanakten (Tingeling) i finalen, de var verkligen stora :)

Efterfesten var också kanon! Den hälls på Annexet och det var verkligen en kväll i min smak, det var utmärkt musik att dansa och ha kul till, massa Melodifestivals hits! :)
Och det är ju inte varje dag man dansar bredvid Lars Wallin. Dessutom var det extra kul att få träffa alla som jobbat och slitit, att få se verkligen alla bara slapna av och dansa loss på dansgolvet.
Det här gör jag gärna om!!
*Tudilledooooo*