onsdag 12 augusti 2009

skumbad...

hade varit skönt idag. Min kropp värker och ömmar och då vill jag inte ens tänka på hur jag kommer känna imorrn...
Fotbollen har dragit igång igen. Fantastiskt roligt, har nästan längtat lite ;) Men måndagens träning kändes av idag i lite lätt trötta ben, men ingenting som lite uppvärmning inte kunde bota. Vi hade säsongens första match, och vi vann med 1-0! Tjohoo, super skönt! :)
Men inte nog med de, när vi spelat klart skulle en mix match precis dra igång på planen brevid och de saknade tjejer. Snäll och trött som jag var så sa jag ja, ibland vet jag inte hur jag tänker... Men någonstans hittade jag orken. Det var väldigt kul, mycket snabbare och helt annorlunda spel. Tyvärr förlorade laget jag hjälpte... nää det var inte mitt fel :)
Men nu väl hemma så är jag trött och då hade ett bad suttit fint.

Foto: Någon Kolloledare, men inte jag ;)

Bjuder er på denna vackra bild på mig från i sommras, denna fina målning fick jag under en lite annorlunda tipspromenad.