söndag 8 november 2009

Farsdag

I fredags jobbade jag på en skola jag jobbat på förr :) känns bra att komma dit, man känner sig hemma. Men det var ca 3 år sedan jag var där, mycket omorganisation och många nya ansikten. Sen tog att ett pass på ungdomsgården, det är ett jobb jag gillar ännu mer. Tycker aldrig att det är jobbigt att gå dit! :)

På lördagen (igår) tog jag mej ut till Bromma, det var dags för årets inomhusturnering i Korpen fotboll. Spelade tre matcher och vi vann två av dem! Tjohoo! Detta betyder att vi kom tvåa i gruppen och att vi gick till slutspel nästa lördag, nu håller jag bara tummarna för att jag kan då...
Efter det var det hem, göra sig iordning för nästa grej. Vi var några stycken som gått ihop och gav en koncertbiljett till Annika, vi gick och såg Phoenix på Debaser. Jag ska vara ärlig, jag har aldrig hört dem förrut. Men de var bra, skön musik, alltid trevligt med ny musik :)

Idag (Söndag) är det Farsdag. Började med lunch hos Farmor & Farfar, jätte god mat paj och sedan efterrätt. Och nu vankas snart middag hemma hos Mor & Far.

/Jenny

Inga kommentarer: