måndag 7 december 2009

Klubba

Kära Annika tog tag i det som jag bara pratade om. Hon startade en "klubb" några fruntimmer och 2 killar som träffas en gång i månden och äter middag, pysslar och snackar lite skit.

Igår var det dags igen. Vi hade Jul tema... konstigt eller hur? ;)
Det gjordes lussekatter, pepparkakor, ischoklad, knäck, granriskransar, mini smällkarameller och så dracks det massa glögg i olika smaker (Chili & choklad, Blåbär och Hjortron) *mums*

Så här blev min krans...

Hade trätt upp massa rönnbär på snöre som jag låtit torka, dessa lindade jag sedan runt kransen. Hjärtat i mitten är rönnbär på ståltråd.

Den skulle fått hänga på min ytterdörr, men det fanns inget bra sätta att hänga den på, så då fick den hamna på toalettdörren. Det ger en härlig stämning det med.

Glad andra advent där ute!

/Jenny

1 kommentar:

Olivia sa...

Du kommer få barr i hele lägenheten ;p