onsdag 17 februari 2010

lite som hänt

Börjar med att visa en härlig tallrik full med torkat lim toppat med en pensel, hittade den när jag och Annika städade i ateljen på jobbet. Ska hänga upp den för att visa "så här gör man inte" ;)


När alla andra på jobbet fotade med sina Iphones och lade upp bilderna på facebook direkt så använde jag en hederlig kamera, vilket gör att jag är en dag sen med min fettisdagens bild. Men så här såg det iaf ut i vår disk med goda EKO semlor. Super goda och lagom stora.


Dessa småkakor (chokladsnitt, hasselnötskakor & syltkakor) har jag bakat idag, de är till nästa vecka när jag fyller år och ska ha lite kalas :)
Tyvärr blev syltkakorna kanske lite torra... men fryser ned dem tills de ska ätas, så brukar det bli bättre. Det måste jag ändå säga att vinterna är bra på, jag har fullt i min frys, så balkongen agerar frysbox. Perfekt!


Kram kram
/Jenny

Inga kommentarer: