tisdag 15 april 2008

Fotboll och våren är kommen

Igår fick jag spela fotboll :) Jag längtar verkligen tills jag kommer hem helt och hållet och får spela varje vecka. Nu spelar jag bara under mina praktikperioder. Men det känns så skönt att ta på sig långkalsongerna med ett par shorts över, knyta dom dammiga skorna och åka iväg till fotbollsplanen.
Jag är väldigt trött när träningen är slut, både pga kondisen (som inte riktigt kommit tillbaka än) och att jag nu har börjat knapra allergitabletter, eftersom våren är kommen.

Så, idag skriver jag på en ansökan till att bli projektledare på ett STORT projekt i skolan. Har inte haft något projekt än, så det är på tiden att jag sätter lite eld i baken på mig själv ;)

Snart ska jag träffa Olli i stan, får se vart vi hamnar.

Tuddeluu!

Inga kommentarer: