torsdag 17 april 2008

Gudbarnet fyllde år

Mitt lilla gudbarn fyllde 7 år härom dagen, kunde inte då så vi firade honom idag istället. Han fick en stor fiske låda som han stolt byggde ihop så att den passade honom. Han och hans bror älskar fiske och är riktigt duktiga på det!
Jag fick även se brosan hela kulsamling ca 1000st sa vi att det var, det var lättare att räkna på det. Man fick sig en uppdatering i alla namn som finns, dank, spagettikula, suddis, stenkulor, prickikorv mfl. Tänk att dessa namn och spel lever vidare från generation till generation.

Själv har jag ruskigt ont i svanken. Har burit massa disk idag in och ur en restaurang diskmaskin, det var inte ergonomiskt. Så nu ska jag värma mig en riskudde och ha bakom ryggen. mmm...

Imorrn ska jag kolla på när Magnus sjunger och så är det ju fredag, underbart! :)
Puss och kram

Inga kommentarer: