söndag 10 maj 2009

ZZZzzzZzZzZZZzzz

Känner att jag sitter och gyngar lite fram och tillbaka på stolen av trötthet, det kliar i ögonen och lincerna irriterar av trötthet, fööetrna är ömma av trötthet, kanske borde sova...?
Men nej klockan är ju bara 20.00...





Jag vill inte lägga ut bilder på folk jag inte känner, därför gjorde jag dem vita

Men måste bara tala om också hur bra det gick idag på "Klädbytardagen" som även blev kallad för LOPPIS. De som lämnade in saker till försäljning gick därifrån med allt från 30kr till ca 6-700! Inga dåliga kap gjordes av någon! :)

Men man märker att det är barnkläder som uppskattas mest och oj vad mycket fina kläder det fanns, synn att man inte känner nån med så små barn eller att man har egna. Men en tröja och en bok till mig själv fick jag iaf med mig :)

Nu lockar soffan och en filt, kanske lite te? hmm, ja det skulle vara gott!


Natti natti*