lördag 8 oktober 2011

Melodikryssar

Ibland när jag med familjen åker bil ut till landet en lördagmorgon så lyckas vi tajma in Melodikrysset. Har alltid tyckt att det är så trevligt att lyssna på och man tycker att man kan en del ändå. Någon gång ska jag testa att skriva upp svaren, tänker jag alltid där i bilen.
Nu är det så att jag testar att ha DN på helgerna (väldigt trevligt) och tänka sig där i finns ju Melodikrysset! :) måste testa!
Sätter på datorn och livestreamar (har ingen radio). Klarat första, inte andra men första dubbelfrågan klarar jag! Tjohoo, det här kommer gå bra! Sen går det utför... Kan någon enstaka men det är alldeles för tomt i mitt kryss. Tappar intresset när det krävs att jag ska kunna vem som spelar piano i en låt som jag inte ens känner igen.
Ska väll klämma in också att jag är kass på att kommaihåg namn, vilket inte gör detta så mycket enklare.

Men känner jag mig rätt så kommer jag nog sitta här och irritera mig nästa vecka igen! :)
Trevlig lördag <3

Inga kommentarer: