onsdag 28 maj 2008

Lite händer det iallfall...

I helgen var det mycket som hände,
som jag redan skrivit.
En skön bild, ganska sent in på
kvällen :) ------------------------------>
Jag åkte tillbaka till Stockholm på tisdagen efter projektledningstentan (tror att jag klarade den). Jag och några till skulle hjälpa till på en hip hop konsert, det var intressant, man lärde sig en del... mycket om vad man inte ska göra iallfall. ;)

Idag har klassen lyssnat på den andra årskursens examensarbeten. Intressant att höra vad de har gjort för event. Oj vad det finns mycket man kan göra! Men jag är ganska säker på vad jag vill göra, det är inte föräns om ett år men det är en del planering innan.

Idag tog jag och Karin TBE vaccin, så nu har jag lite ont i armen, hoppas det inte blir lika jobbigt som förra sprutan, då kunde jag inte lyfta armen på några dar.


Kram Kram

Inga kommentarer: