söndag 25 maj 2008

Härlig helg

I fredags firade vi mamma, hon fyller dubbelt som mig! Grattis! Vi hade öppethus och gissa om det kom folk. Jag och brosan kastade ut mamma och pappa från köket, det ver böttre att dom tog hand om gästerna. De första släkt och vänner kom vid två tiden och de sista gick ut genom dörren vid halv ett på natten! Det var en lång men trevlig dag.

Idag vaknade jag av ett mms från min pappa, klockan är tio. Han och mamma åkte tidigt i morse till landet med lite prylar, så han fotade min damm.

Kom i säng vid 03.45 imorrse, gäsp. Vi hade för oss en konstig promenad på morgon kvisten. Vandrade omkring i Älvsjö letandes efter en viss busshållsplats... slutade med att vi tog en taxi sista biten. Hehe, ja det var en minnesvärd kväll/natt. Grattis igen Magnus!
Det var roligt att träffa alla goa vänner. Ses inte så ofta nu för tiden :(
Men solen skiner starkt och varmt.

Puss på er, nu ska jag hälsa på farmor och farfar

Inga kommentarer: