torsdag 2 april 2009

glasögonen på...

Jag är trött men kan inte sova. Jag blir ofta så här uppspelt när jag har varit på teater eller musikal eller likande. Jag blir liksom glad i hela kroppen! :)
Jag var ikväll och såg "The Producers" med Olli, nu har jag sett den två gånger och måste säga att den var mycket bättre den här gången. Kan vara att jag såg på den mer avslappnat ikväll. Bra var den iallafall och många skratt gav den, skådespelarna bjuder verkligen på sig själva.

Men detta är inte enda anledningen till att jag inte kan sova. Börjar bli lite orolig över mitt examensarbete, hmm. Jag brukar vara positiv in i det sista! Men idag känner jag inte för det. Alla har vi våra dalar annars är de vårt att komma upp på toppen.
Hoppas att den blir en bättre dag imorgon :)

Och om jag lyckas bortse från detta senaste påstående ovan så har jag en del prylar att gladeligen ta tag i helgen. Min balkong ska bli användbar! :)

//Jenny