onsdag 15 april 2009

Min lägenhet blänker, frågan är bara hur länge?

Jag har idag hunnit vara på Ikea med mor och far, fick med mig hem 9 meter tyg som jag ska förvandla till drapperier till sovrummet... ska bli intressant :)
Självklart fick jag med mig massa mer saker, bra att ha, en låda hit, en bänk dit... ja en del prylar för att någon gång få ordning på mitt hem. Säker lagom till nästa flytt ;) hehe

Jag sa till pappa idag "konstigt att jag fick plats med alla mina grejer så ordentligt och bra i min andra lägenhet som var mycket mindre" hmm... Nu har jag så mycket förvarings utrymme så jag förstår inte. Eller så är det så att det inte är planerat utrymme. Och en annan grej är att jag inte har något förråd här i Stockholm, det hade jag i Nyköping, det är en ganska stor skillnad.

Nu ska jag mysa ner mig i soffan och varva ner, imorrn är en ny dag. Då ska jag bli jätte kompis med min symaskin :)