söndag 19 april 2009

söndag

Vaknade med att se den blåa himlen, det är alltid en bra start på dagen. Kände efter och ja, jag mådde även toppen i knoppen ;) hihi
Kom inte i säng så sent ändå igår, efter lite velande så åkte vi hem vid 2 snåret.

Nu har jag följt Annika till tåget och ska väll försöka få någonting gjort innan jag ger mig in till stan igen och ska träffa Olli. :)
En sak till, dock inte så rolig. På väg in mot centralen så hade polisen spärrat av gång och cykelbanan på bron mellan Gullmarsplan och Skanstull, det var en man som stod på fel sida av räcket och tänkte hoppa! usch
Men det jag tycker nästan är värre är alla människor som jag såg hade samlats på platsen när jag åkte tillbaka hem igen (mannen stod kvar, hade inte hoppat), folk stod och fotade/filmade med sina mobilkameror. Faan för folk. Dom har ingenting där att göra. Låt de som kan det där få sköta det i fred!

Så nu var det sagt.
Ha nu en underbar dag i solen och blåsten och dammet som flyger runt i virrvelvindar.

:)