onsdag 15 april 2009

tung sömn

Jag vaknade i morse helt tung i huvudet och kroppen. Känns som om jag legat och spänt käken hela natten. Och varmt är det också, solen ligger på starkt på sovrummet, undrar hur det blir senare, när den verkligen värmer på? Men ja ja, jag är uppe iallafall, :) dock lite senare än jag vill...

Idag måste jag ta tag i att skaffa 2 ynkliga parkannor till mitt examensarbete. Man tror ju inte att det ska vara så svårt, men jag vill ju helst ha det gratis... då blir det genast lite svårare.

Jag ska även ta mig en sväng till Ikea, se om jag kan hitta lite tyg att hänga upp i sovrummet, som kan dölja de hemska (men praktiska) skåpen i taket och allt joks som jag placerat underoch i dem ;)
Ska även försöka sy igen en klänning litegrann och juste jag måste städa me, usch! men man är glad när det är över och det skiner och doftar rent :)

Nu ska jag avsluta detta konstiga inlägg :0)